Friday, April 1, 2011

EeEeRrRrMmMmMMmMmMMmMMM...(XBAIK MWNGELUH)

i don't know nk stat citer camne..aku ader kwn baik 2owg niey..
kte owg dah kwn hmpir 15 thun ...dari kecik2 lg kte owg selalu b'sama..
aku ingt lg..kite org jumpe masa darjah 2..msa darjah 1 aku x skelas nga die owg..so xbaik sngt..
w/pom 1 kg.. sblm darjah 2 tuh..kte owg xknl sngx..tp cam pernah tngk je..
so..msa darjah 2 kter owg baik sngt.. msa 2 kite owg same duk kelas ke 2 (b).. dr darjah 1 hngga drjah 6..aku jd penunggu setia kelas 'b' or bakawali.. kte owg b'tiga..xpernah b'pisah..aku ingt lg klo t'takdir b'pisah pom..ader srg antara kami..suka sngt msuk kelas first n x smpai p'tnghan thun skolah mst die akn turun balik kelas asal kite org.. kelas a jarang menjadi tmpt b'maustatin kte owg b'3..member aku srg 2 jee..suke sngt singgah sebentar ke kelas a..tp aty still duk kat kelas b...(aku ase laaa xtau btol or not..hehe)
korang ingt x masa kite g kelas same2????
korang ingt x kte naik basikal same2???
n korang ingt x msa sklah dulu kte selalu jeee nk lawan result exam..
tp result kte xlaaa beza sngt..kite lbh kurang je..
n korang ingt x kite pernah gaduh??..(pernah x..mst pernah kan??)
aku rindu sangat masa kite sama2 harungi hidup dngn pelbagai dugaan demi untuk b'jaya.. aku happy sngt coz kite sume dah b'jaya untk masuk u..yg sorang ukm..sorang g kat um..n aku kat upsi..so kte dah b'jaya msuk u..w/pom xsama u tp kite bleh still cam dulu kan????..x sia2 kite b'susah payah kayuh basikal g sekolah..kan..kan..kan..dari darjah 1 hingga form 5 kite kayuh basikal same2..jauh gak..sangat2 penat..blik je sekolah ase nk tertidow..msa sekolah menengah..kte t'paksa kayuh basikal 5km dr umah..penat..blom kira time hujan lg masa 2 bestkan, kayuh basikal laju2 sb dah lewat nk g sekolah..lg laaa penat..n x kira lg times basikal rosak..uuuu..penat siottt coz nk kena tmpngkan antara satu same lain...time basikal aku rosak, aku tmpng yg srng tuh...n blik nga srng lg lax..n sbliknya klo bsikal die owg yg rosak..korang ingt x klo nk g kelas korang mst kena tunggu aku..sb nya aku selalu lambat..kesian korang kan..sorry n thanks coz sudi tnggu,..lpas masuk u antara kite dah bawak haluan msng2..nk jumpe pom susah sngt..terpaksa tunggu cuti..bru leh jumpa..kadang2 x sempat nk jumpe pom..kite idup nga cara msng2..ble kite berbeza u..yg sume nga gaya msng..n dah berbeza aliran pemikiran..tp kite still same kan..blaje benda same jeee masa sekolah dulu..skrg jee kita dah berpisah...tp aku harap sngt kasih sayang sahabat antara kita xpernah pudar..aku sayang korang..tp semakin hari, aku ase korang jauh sngt nga aku.. ingat lagi masa sarifah hanafi..leh masuk matrik...aku dah agak hbngn kite mst makin jauh coz ko dah xsame nga kiter owg.. aku n siti fatimah siepeen masuk form 6..kite owg still rapat coz satu sekolah n satu kelas..g mana2 je bersama.. g sekolah same2..blik pom same2..kite blik nga bas sekolah..best sngt..tua2 masih g naik bas.. pas2 main tolak2 berebut nk naik bas..n aku kat u nih..still cam dulu gak berpeluh2 berrebut nak naik bas..masa tuh teringat kenangan kiterr naik 'bas kak zaa' same2..ermmmm..suke sngt time mengimbar kenangan time kite bersama...klo citer pasal dlm kelas lg laaaa...memang duk dlm kelas menyebelah..pas2 time cikgu xmsuk g..abih semua citer terkuar n diluahkan..blik kelas lg laaa masa jln2 lps turun bas nk blik umah..penat sebab bnyk sngt berbual...tp hbngan kiter juga dah mula agak xsebaik dulu ble kite abiskan form 6 n masuk u..aku dah agak klo kite xsama u..mst hbngn kite dah xsame cam dulu2...ko2 aku2..ermmm..ble teringat gelak ketawa kiter...best nyer waktu itu..sentiasa happy..aku pom xtau aper akan jd nga hbngn nih..klo kite still mula leka nga kehidupan yg bru..dan mula lupa kenangan yg lame..susah senang..gelak tawa..bergurau senda..,pasti tidak wujud lagi antara kita..miss u..miss zaman persekolahan..miss basikal..n miss kenangan..love u..hope u still love me..kekalkan persahabatan kita..walau aper terjadi..JANJI???,,,

1 comments:

rukia batrisya said...

eja name ayah fatimah tu salah...haha..lucu nama baru ayah timoh mu tlis...ahaaha

Post a Comment