Thursday, April 28, 2011

Xpandai bi satu kebodohan..??

hahaha...memang pom...senang bg jwpn terus..ingt nk tnya korang tp bg aku memang ase satu kebodohan klo someone xpandai bi..tp bukan selalu korang akan nampak bodoh okey..ble xpndai bi..but certain tmpt..korang xperlu kot berbahasa English.xkan arrr blik kg jumpe pak usop ko nk speaking..nty free2 owg kg cop ko bajet pandai bi..cam laa owg lain xpandai..kn2..ok klo aku???ermmm..hehe..aku xyah nk citer arr bi fail..muet band 0.5…n aku xsuke bi..so memang bi aku teruk tahap gapan..hehe..nape laaa korang minat bi..aku xtau katne nilai estetika bi..yg wat korang terpikat..n nape laaa korang leh terima benda alah tuh..aku teramat laaa rasa bodoh ble dngr owg ckp bi..n aku hanya mampu mendengar..n wat2 faham..so memang bi teruk arrrr..okey xpandai bi satu kebodohan..itu soalan bukan statement okey.. tp yg aku jwb td..bg aku arrr..lihat diri aku..ader ketika ble bi diperlukan…masa tu aku ase..ermm bodoh nyer diri ini…haha..malu pom ader gak..tp it’s okey..benda 2 boleh blaja kn nk nga x nk jeee..klo nk pasti ko leh speaking cair beb..haha…ckp jee..yg pasti sngt2 aku sampai sekarang buta bi..hahaha..xpe2..don’t worry..kan bleh belajar..nty aku rajin..aku blaja arrr bahasa yg agak susah arrr tp sb target nk g wat phd kat oversea so, aku kena blaja bi gak..bi ntykn ketibaan keterbukaan kehatianku keuntukkan kebelajaran keinggerisan mu…tunggu okey..

0 comments:

Post a Comment