Sunday, April 3, 2011

senyum..

rindu pada senyuman ayah..mak..adik-beradik..
senyuman terukir indah..penuh keikhlasan..
ayah..
selalu senyum..ikhlas sangat..
klo aku wat salah..aku tngk kemarahan die..ble die bukak mata luas2..
takut sngt..tp..
time kena marah aku wat2..muka innocent jee..hehe..
pas2 aku senyum..wat muka cam mintak di maafkan..
ayah mst senyum..ermmmm...rindu senyuman ayah...
n ble aku cter something kat die...
ayah mesti wat2 rela dngr walau terpaksa..(xtau rela or terpaksa)..
ayah dngr n ayah senyum jee..hehe..i love ayah..
coz ayah pom sayang
cyang ore..hehehehe..muuuaaahhhh
(thanks ayah coz sudi dngr citer aku.)
mak
hehe..mak aku senyum gak,,
tp time aku puji die..
tmbah2 puji masakan die..die mst senyum jeee...
n aku suka tngk senyuman mak..sb die susah sngt nk senyum..
ble die senyum memeng benda 2 btol2 patut kena senyum.(klo xsenyum xtau laaa)
n cyang mak bcoz selalu jeee take care sal kesihatan kte owg..
mak mmng jaga sngt kesihatan aku..ermm..
love you..
k.long..(akmal mohamed)..
k.ngah..(akra mohamed)..
k.cik..(amriza mohamed)..
k.eqah..(atiqah mohamed)..is me..
beb kak..(atiraf mohamed)..
abe..(mohammad khairul amri)..
adik..(anis mashitah mohamed)..
kte owg 7 beradik..
rindu senyuman korang..
love u all...muuuuaaaahh..
ok 6 adik-beradik aku yg lain tuh..dieowg senyum...
ble die owg dah menyampah dngr citer aku...
aku laaahh dak paling bnyk ckp dlm group kiteowg..
so dieowg cepat sngt boring time aku merapu...
so time 2..die owg akan senyum..
hehe..
time dieowg senyum..
aku happy sngt..
walaupun masa 2 aku dah tau..itu isyarat sruh aku berhenti dr citer n ckap bnyk..
so senyum always..
happy..
smile..
love you all..
next times aku akan citer sorang2..ok..(KLO RAJIN)..HEHE..

0 comments:

Post a Comment