Tuesday, April 5, 2011

Big girl don’t cry..

Big girl don’t cry...

Nape senang sngt aku nangis..

dr muda smpai tua aku senang sngt cry..

hehe..ko kan girl..

of coz arrr suke sngt nangis..

Myb aku sensitive kot..

Biasa arr...budak pompuan...

klo x nangis..

aku bukan dak pompuan arrr tuh..

Tp sume akak2 n adik2 aku dieorg panggil aku manja..

Kos xleh benda yg sentuh perasaan ckit..

Cepat benor keluar air mata..hehe..

Tp aku xmintak pom se sensitive itu..

Tp that is me..

Klo tngk citer industan lg laaaa.... Mudah sngt touching..

iNi kan pulak dngr citer2 sedih..

Mak aku selalu tau citer benda yg wat aku nangis..

Tp klo kiter owg adik-b’adik duk dngr citer 2.

Yg pasti aku sorang jee nangis..

Owg lain still muka cam x bersalah..

N cam muka xder perasaan..

N nty dieowg ckp arr aku manja..

Appppaaaaadaaaaa..

Mana ader manja..

Tp dah air mata nk kuar..

biarkan jelaaa..dieowg buleh jeee..

Tahap agar air mata dieowg xkuar..

Aku memang xpandai..

Tahan camne sekali pom..

Die akan kuar gak..

Ermmm..Xtau nape manja sangat..

Mudah tersentuh...

mudah terasa..

Mudah di sakiti..

mudah menangis..

hehe..

Xtau nape..

Itu bukan gedik..

Tp reality..

Aku xnk nangis pd waktu yg xsepatutnya..

Tp ble hati..jiwa niey dah tersentuh..

Aku xmampu berbuat apa2 lg..

hanya mampu menitiskan mutiara jernih..

Sebagai pengubat jiwa..

dikala kesedihan..

Hehehe..

Perasaan cinta..

Mungkin mampu diungkap dengan titisan jernih…

0 comments:

Post a Comment