Monday, April 18, 2011

hipokrit~

roomate aku yg syor kan tajuk nih..sb aku pernah cite kat die bahawa dngr seikhlas hati aku, memang btol2 x suke nga owg hipokrit...sebenarnya aku cuba gak xnak benci kat owg..nk jd dak baik..hehe..tp time bab org hipokrit..hati masih xleh nk terima n terbuka..ok aku bukan nya benci kat sesuatu benda 2 xbersebab..so antara sb aku memang xleh tahan sngt nga owg hipokrit ini, aku asekan dieowg penipu..knp dieowg xpernah nak ada sikap ikhlas..n dlm ape2 kite perlu keikhlasan..(hehe..ckp pasal keikhlasan..uuwweekk)..aku senang.. aku lg suka tau kebenaran berbanding pujian atau something yg nk jaga hati..okey..memang kita perlu jaga hati someone..but jangan benda yg patut diberitahu seikhlas mungkin still nk jaga perasaan n something like that...just tell..plezzzz laaaa... okey mybe owg lain susah nk terima kebenaran n die mungkin perlu kpd sikap hipokrit ini..but 4 me...plezzzz be trueeee!!!!...okey..hipokrit sometime ader kebaikan nyer...but plezzzzz not to much., aku lebih suka tau kebenaran berbanding pandangan yg berdasarkan nk jaga hati ini..kebenaran walau pahit..ia tetap kebenaran..n u kena telan gak..bcoz that fakta..not hipokrit..tp klo hipokrit..benda 2 akan wat kiter syok sendiri..faham!!..bukan fakta ia adalah autar..nk jaga ati.. ader x owg hipokrit die ckp yg negatif about u..no..sb nk jaga hati you...NO..(kat depan..kat belakang xtau..)..hipokrit benda yg akan wat ko tersenyum...ble owg nk jaga hati ko???..aku memang xsuka hipokritas...tp ada owg xsuka ble ada owg kritik pasal dieowg dpn2..some person ble ader owg bg pendapat face 2 face..die ckp x jaga perasaan lax..so now..hipokrit juga perlukan..alasan utk jaga perasaan...ermmmm..mungkin penulisan aku ader unsur deskriminasi/etnosentrik..so aku xleh nk citer lebih2 sal bab niey..bcoz aku xsuka owg hipokrit..pastinya fakta aku sume benci kat owg hipokrit...so malas nk ckp aper2..just benci atau sayang perlu pada waktu yg sesuai..pastinya aku akan suka kpd sang hipokrit bila tiba hipokrit nyer berlaku ditempat yg sesuai..n sebaliknya demikian..tiq kau hipokrit??????aku x hipokrik..x..x...betol x..!!!hehehe..ckit2 jeeeee...ble tiba waktunyer...pasti aku perlu hipokrit..tp xlaaaa melampau..plezzzz..

2 comments:

no_answer said...

lorgh , nape nak hipokrit jugak neyh ? hehe

indah sinar mentari said...

haha..tipu jeeee..mane ader hipokrit..

Post a Comment