Monday, March 14, 2011

terompah merah...!!!!

terompah..
first n last aku pernah pakai setelah 22tahun umur aku..
ayyyyyoooooiiii...
susah kot pakai benda niey..
ari 2 b'henti smbhyang kat masjid..
tetiba je ternampak..
benda niey..
sb kn x pernah pakai..
aku excited nk pakai..
pas2 aku tngk member2 y lain..
nape dieowg gna selipar sndiri..
nape dieowg x pakai terompah cm aku..
pas2 aku wt slamber jee pakai benda 2..
baru 2 tapak jalan... aku dah ase something wrong..
bcoz this is first time..aku pakai benda niey...
aku tunjuk arrr kat dieowg..yg aku pakai terompah..
wt aper pakai selipar sendiri...
nk g ambik wuduk kot..
xnmpak ke ader terompah cantik kat sini..
pas2..kn.kn..kan..
sampai je.. 5 tapak aku jalan menuju ke tmpt wuduk...
aku dah mula xselesa pakai benda 2..
nk gerak susah..
pas2..terpaksa pegang dinding tandas..
ader ke patot..jalan cam owg lpas b'salin..
pas2 mintak tolong member..
member aku terpaksa pegang aku..
sampai ke paip nk ambik wuduk..
aku memang suke cri penyakit..
lps je ambk wuduk..tetiba..
tergelincir..hmpir2 gak nk wt aku terus tetidow kat situ..
dah laaa org ramai..
pas2.. member aku terpaksa laaa..mengiringin aku sampai naik masjid..
apelaaaaa..
menyusahkan owg je...
uuuuuuuwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeekkkkkkkkkkk...
nk blaje pakai terompah...!!!

3 comments:

AMRIZA said...

xdop kejoan...baik g unga ats lantai bersabun terus..

indah sinar mentari said...

hehe..saje gelenya...

tULiP gIrL said...

hahaha....lawok la...tu la nok tunjuk eksyen sangat....ha..kan dah kena...

Post a Comment