Sunday, April 3, 2011

HuJaN~

hujan

love hujan…xtau nape aku suke sngt hujan..

masa bdk2 dulu tiap kali hujan akulah owg yg paling happy..

ingt time main hujan…love sngt moment 2..hehe..

owg lain main hujan masa dak2 dlu jeee kan..(ader gak owg same cam aku

dah tua2 camni pom still suke main hujan.)

time banjir lg suke..leh main air banjir smbil mandi hujan..hehe..

stiap kli time banjir..aku xleh nk gmbarkan kegembiraan aku…eee..love it..

klo aku duk kat kampung..aku mst xpernah miss main hujan..(tipu jee..hehe)

tp sejak duk upsi..aku boleh tngk jee hujan..eeeeee

best nyer lau bleh main hujan..

tp aku hanya mampu menikmati keromantikan hujan..

dan hikmah disebalik hujan itu...

ya allah…love it…

I love that moment..

aku suke lpas hujan..sb aku suke bau lpas hujan (pelik)

Tp aku pernah gak main hujan kat upsi tau..

Ingat lagi masa 2 aku blik kelas..n waktu 2 hujan..

Bukan main g aku gne payung masa nk blik umah..

Tp sblum sampai umah aku tngk kak senior dpn umah aku tngh main hujan..

Eee..best nyer..

N aku tnya die bleh join x..nk main hujan gak..

Pas2..die ckp jom arrrr..

Waktu 2 aku happy gilerrrr..

Terus berlari melangkah setiap anak tangga menuju umah aku..

Tingkat 3 kot..penat..

N semata2 nk g letak beg y aku bawak g kelas..

Pas2 siap tukar baju g..

Best sngt dapat main hujan..

Ermmmmmm….nikmat…

Tp yg sedih sngt coz xsampai setngh jam aku main..

Hujan dah reda..frust sngt2…

It’s okey..mybe next times….

n second time mandi hujan kat upsi..

time blik kelas gak..

tetiba hujan..

aku bawak jee payung tp xnk guna..

saje nk main hujan..

owg lain bukan main lg cr tmpt berteduh..

tp aku ajak member aku..redah jeee hujan 2..coz aku rindu sngt nk main

hujan..

besssstttt..sngt2..w/pun semua owg tngk..kiteowg..hehe..

waktu 2 teringat masa sekolah dulu..

tiap kali hujan..aku mst cpat2 nk blik kelas..

takut xsmpt nk main hujan..hehe..

n klo hujan..aku xpernah buat keputusan utk b’teduh katne2….

Tp mst aku ajak kwn aku terus blik umah..

Best..naik basikal time hujan…n nyanyi kuat2..

Xder sape pn dngr n kritik..hehe

Pas2 naik basikal laju2..

Fight sapa smpai umah lu..n so on..

Oh happy nyer…

Kwn2 ku..korang ingt g x…momori kite..

So sweeetttt..hehe….

N suke sngt..bile hujan renyai2…

Tmbh lax Masa tuh duk dlm kelas.. blajar time

hujan..

Romantik sngt..hehe…

Suke wat2 g tandas

Pdhl sje nk g nikmati keindahan hujan..

Hujan..hujan..n…hujan.. suke..so sweeetttt..hehe..


0 comments:

Post a Comment