Saturday, January 19, 2013

maafkan aku teman

Dan bila hari berganti hari.. Aku masih disini.. Mengharapkan sesuatu di dalam hati.. Tanpa tiada sesiapa yang mengerti.. Ku pandang kanan ku pandang kiri.. Masih tidak ku temui jawapan yang hakiki.. Melihat teman-teman di sisi.. Terasa begitu banyak kesilapan diri.. Membuat aku berfikir sendiri.. Mampukah kemaafan di beri.. Pada diriku yang khilaf ini.. Besarnya dosaku pada Ilahi.. Aku harus bersujud padaNya sendiri.. Memohon ampun semoga ku sedari.. Dosaku pada teman-teman harap dimaafi.. Mengumpat mengata dan sebagainya lagi.. Sebelum hidup diakhiri..

3 comments:

Aisyah M.Yusuf said...

Assalamu’alaikum Melankolia Senja….Great posting!.. you has a nice blog…Jazakillah khairan katsiran.

Aisyah M.Yusuf said...

oh iya buat teman teman yang aktif di Melankolia Senja aku juga mohon ampun dan maaf jika ada tulisan yang kurang berkenan di blog fajar shadiq.

indah sinar mentari said...

Terima kasih fajar shadiq

Post a Comment