Monday, April 4, 2011

apa maksud melankolia..????

ari tuh member aq terbaca my blog..
pas2 dier tnya aku..apa maksud melankolia???
nape letak title blog... melankolia senja...
aku xtau nk explain cmne..
coz yg aku tau.. melankolia satu word yg membayangkan satu kesedihan..
but i don't know maksud sebenarnya..
melankolia..aku ase die ambik word bi melancholy..
mybe prktaan pinjaman drpd perkataan english kot..
klo dlm bi melancholy maksud sedih..
so melankolia maksud die sedih..that right..
kesedihan..
kemurungan..
kesayuan..
kesepian..
n soon.
so sesuai sngt laaa ng tema blog aku...
saat mutiara jernih menjadi teman sejati..
n 4 my fren hope dah dpt jwpn..ape itu melankolia..
ok good..
k laaaa byeeee........hehe

7 comments:

Yaya Azura said...

akak br tau maksud melankolia..hikhik..

nape date entri dah bulan April?

Anonymous said...

salam..

saya pun bau tau...

:)..folo ur blog..**8

syazana amira said...

nape sedih2.. x mau sedih2 k.. hee :D

indah sinar mentari said...

yaya azura~hehe..saje je..nk bg entri sal melankolia duk kat atas..nty buleh bca tiap kali nk wat entri bru..xlah terpesong dr tujuan asal wjdkn blog nih..just nk citer psal benda2 sedih je..hehe

sekamar rindu~tq folo my blog...

misz nana~ok..

BUJANG SUSAH said...

Salam ziarah.. datang berkunjung ke blog sahabat yang best nih... nice blog n keep it up...!!!

Wardatul Jannah said...

nice blog!!
already follow you.. :)

indah sinar mentari said...

bujang susah n miss are-in rafaaeell..thanks folo myblog..

Post a Comment