Thursday, January 3, 2013

aku

aku dilahirkan kat tumpat..kelantan...2 januari 1989..zodiak aku of coz capricorn...
hidup aku simple tapi banyak gak masalah..biasa arrr hidup..always ade masalah...
but aku x kisah sume tuh coz aku just follow the flow...
sbb aku pikir kalu aku guna prinsip tuh mybe aku x lah terbeban sangat nga msalah aku..
so..bagi masalah bagaikan masalah umpama corak yang mewarnai hidupku..tanapa masalah hidup sepi dan kosong tanpa corak...(mungkin hidup ini akan lebih bosan kan)
aku dilahirkan dengan di anugerahkan 3 kakak n 3 adik....
aku ank ke empat...kalu ikut pengiraan tanah, air, api, angin...aku nih angin lerrr.....
kat cni aku ade ambk ciri2 orang yang di katogerikan angin....

...>>>Bijak berkomunikasi dan sentiasa memelihara adab kesopanan menjadikan individu ini disenangi oleh teman-teman sekeliling. Tidak hairanlah sekiranya si dia sering dikelilingi ramai teman tak kira tua mahupun muda. Sifat manis mulutnya dan bijak bermain kata-kata mungkin akan membimbangkan setengah pihak namun itulah sifat semula jadinya yang sukar untuk dikikis. Bersesuaian dengan sifat angin, individu yang tergolong daripada unsur ini dikatakan memiliki keinginan dan kemahuan yang tidak tetap. Lebih menggusarkan lagi, hatinya terlalu cepat berubah dan mungkin itulah yang menyebabkan mereka kerap bertukar-tukar pasangan. (aq ambk kat intrnt)...hehe...

yang aku bold kan tuh, mmng aku xsuke...aku rasa cam xsama je nga aku....hehe
tp xper lah...aku xkisah pon....



0 comments:

Post a Comment