Thursday, March 28, 2013

SaLjU kEmAnIsAn KeRiNdUaN

  1. Salju kemanisan kerinduan
    Sudah beribu kali malam bertukar siang
    Siang bertukar malam 
    Kita terpisah oleh jarak waktu itu
     Langit menangis di ufuk tempat lantaiku jejak
     Pasti tidak di rasakan olehmu  
    Lamanya aku tidak bersua dengan mu 
     Aku sudah penat menghantar nafas rindu ini 
     Berharap agar kau merasainya 
     Aku hampa 
    Kau masih jauh dari pandanganku
     Berteman rembulan malam 
    Aku kuntumkan ayat-ayat indah 
     Berharap kau juga sama
     Mendongak langit merinduiku  
    Aku akan menantimu 
    Di bawah rembulan malam 
    Di sisir pantai kesejukan angin kerinduan 
     Aku akan tetap di sini 
     Setia menanti selagi ada malam berteman rembulan indah..
     Kau bayangan kerinduan

0 comments:

Post a Comment