Saturday, April 27, 2013

LaSt sEM

lagi bape minggu jee aku nk hbskan sem neh.. saat yg ditunggu setelah hampir 4 tahun ku blaja kt sini..mcm biasa bila citer sal pelajar tahun akhir xpernah lps dr citer sal tesis.. sama jugak macam aku.. i need finish my thesis on this week.. yes like alwazz aku kang last minit punya manusia.. so sekarang idup aku dah tak sempat nak fokus benda lain selain tesis.. neh berblog pun sb nk rehatkan otak aku jap dr pikirr benda yg tersangat ilmiah tuh.. haaahh.. xsabar nyer nk tnggu kelahiran tesis aku..inshaallah aku akan siapkan minggu nie gak.. tahap sibuk aku minggu nie smpai aku makan pun xsempat.. ari2 mkn jam 5 6 ptng bru jupe mknan tuh sb gilerr mmg xleh nk tahan..klu ikotkan aty aku yg tngh membuak2 nk siapkan tesis mau jee aku ignore sal mkn.. pastinya bila kte dah berdebar tunggu nk submit tesis neh,.mcm2 arr ada dlm kepala aku..smpai2 penat giler duk pikir benda entah ape2.. kdng2 benda yg xperlu difikir pun aku saja jee wat serabutkan otak aku nga gangguan luar.. yg paling best bila aku setel jee submit tesis aku terus aku nk caaawww blik kg,..lepskan kegembiraan kat kg..xsabarnyerrr.. n aku gak org pling teruja coz nk first time mengundi..hehe., so mmg xsbr gler nk tnggu next month..hehe.. ari2 idup aku dlm minggu nie obviously sngt boring..coz mengadap laptop blh kata 24jam.. arggg..sngt penat mata neh..tp sume yg aku wt lillahi ta'alla.. walaupun aku idup nga idup aku x peduli lansung nga orang sekeliling aku..inilah aku.. apa2 pun aku kena siapkan kerja aku.. mesti.. luv tesis.. perlu lg berusaha..hanya bilang ari jee lg nk submit...hehe..peach..

0 comments:

Post a Comment