Thursday, March 7, 2013

tiada apa untuk di kira

kadang-kadang kita akan terasa sangat stress nga org keliling kita.. dan aku yakin that is normal thing.. tiada niat langsung untuk aku berbicara mengumpat mengata aku hanya inginkan ruang untuk aku berkata2 mungkin belum hilang rasa amarah dan terkecil hati itu juga biasa mungkin aku yakin kau dan aku berbaza.. kita semua berbeza pasti ada saja perkara yang pasti berlawan arus antara kau dan aku dan itu juga normal bagi ku..itulah manusia.. kadang2 luaran saja yang hampir sama kau di situ aku juga di situ kau ke sana aku juga ada di sana tapi aku yakin kita pasti berbeza.. aku mungkin sudah tiada ruang untuk berkata-kata.. di sini saja tempatku.. mungkin orang lain bisa melihat kebaikan dirimu.. pasti kerna manusia semuanya pasti ada baiknya buruknya juga pasti ada.. bila berbicara tentang kamu.. emosi mula terganggu.. berfikir belum puaskah engkau cemburu denganku.. sentiasa ada dalam benakku.. belum puaskah barang ku yang kau juga ingin miliki... seringkali menjadi persoalan yang aku yakin tiaiida skema jawapannya.. kadang-kadang mudah sungguh kau campak ke sana ke mari barangku.. belum puaskah.. aku yakin.. aku langsung tidak berkira.. walau ada sedikit rasa geram.. aku masih mampu tersenyum.. mungkin kau masih belum puas rasa cemburu lihat semua barangku.. semua miliki ku dirasakan kau juga perlu ada.. Itulah dirimu, Mudah sungguh berkenan dngn brng2 orang.. Orang dari langit ke 7 entah dr manapun kau mampu berkenan Dngn semua yg dimiliki Apatah lagi aku.. Itu pasti Mungkin itu kelemahanmu!! Jelas.. Tapi jika diamal pasti kelak memakan diri.. Bila dimintanya barang kita.. Mukanya merayu hanya aku yang tau.. Kesian!! Bila tidak diberi muncung pnjgan diberi.. Ada juga manusia begini.. Ketawa dan sedih sajalah yg peneman diri.. Ditolak saja permimdtaanya, kedekut, berkira, kupik. Dikatanya kita, kesiannya aku

0 comments:

Post a Comment