Thursday, March 17, 2011

PeNgEMbArAaN yG MeNgHaMpAkAn...~ part 1

setelah hampir setahun aku join kelana siswa(pengakap)..
n dah 4 kali camp...last camping give me new experience n more swettt memory..
dulu aku excited sngx nk join kelana..coz dngr member2 citer cam best jeee,...
aku join kelana thun lps..masa aku sem 3.. best.. yg paling aku suke..time ader camping..
best siiiooottt babey..
first times g camp..aku dah gilerr teruja...
first times dpt g camping.. stlh lme gilerrrr dah x camping..last mse kecik2 lu..
aku memang xleh nk gmbrkn keterujaan aku leh g camping..
yg aku nk citer...
first camping...
agak panas arrr..coz tertiba jee..aku bru tau y aku kena tukar msuk group lain...
entah aper2 je...eeeee..plezzzz laaaaa..
yg aku sakit aty s/u sorang nie metang2 die ader kuasa..die tukar kn aku msuk group lain..
kte dak2 nieh.. die nk masuk kn member die dlm group ori aku 2..
what is the problem?????
uuuwweeekkk..skit aty tol laaa..
ok fine... i'm cool..coz msa 2 aku xtau aper2 pom..malas nk cri psal..aku follow je...dak baik kn..??
sabar2...
w/pn dlm aty nk jeeee.. face 2 face nga musuh waktu 2..hehe..(bajet ganas)..
~aper yg ko nk citer nih tiq oooo..hehe..
nk citer last camp..so kena stat first camp lg..takut korang x faham citer,,
hehe..saje je nk bnyk kn entry.huhu..
ok2.,,gni2..masa 2 mmng aku panas giler arrr..
dah laa x jupe cri group bru..n aku xtau pom dieorg campak aku msuk patrol brape..
mau gak aku mengamuk kat situ..dah laa panas..owg lain dah siap pasang khemah kot..ayyooii..
pas2 nga tabah aku cri slow2..
satu2 patrol aku g tnya...penat kot..nih gara2.,.musuh..hehe..
masa nih camp kat 'kem rimba templer rawang'..
ok..last2 jupe laa patrol yg dicari2..OMG...
xtau tb2 terkejut..(ader something)
back 2 the story..
aku say hey je kat dieorg..aku tngk khemah dah siap dipsng..so senang skit kerja..
so..aku pom wat2 laaa join dieorg..w/pn srg pom aku xknl.. n dieowg cam nk nga xnk je trime aku msuk patrol 2..ok fine...
aku masih lg intai2 group asal aku...kot2 ader peluang msuk group 2 blik..hehe..melampau laa ko tiq..x aku bukan ape..aku nk join sngt patrol 2 coz dieorg member aku..terpikir.. 'mst best duk segroup nga member sendiri'..masa 2 sedih sngt..nk je cabut msuk group asal... kenapa aku, bukan owg lain.????? sedey...!!!
but i think myb ader hikmah d sblik sume nih..so aku terus kn je join dieowg...
so..first kem b'jalan cam biasa..tp aku ase kn something..ukhuwah..
mungkin aku xleh nilai owg dr luaran..n owg gak xleh nk nilai aku dr luaran aku..ok..
tp bile aku knl dak2 group aku skrng..best sngt..ktowg cm serasi sngx..
ukhuwah antara ktowg cpt sngx t'jalin..
aku dan mula selesa sngx nga dieowg..
walaupun cara kite berbeza... u all okey sngx..
c.w.johana..maiza..shikin..d..wija..shah..arip..shah..fizan. faris..n..sofwan,,u all best sngt..
aku suka kwn nga korang..
mula2 jupe aku ase korang lain..
tp 1 je..korang hmpr mijoriti kos pnddk islam n yg lain sume baik..
aku x sprt korang..aku gedik dan sengal..that fakta kan???
tp aku perlu jd diri aku...
walau buruk aku..aku tetap aku..
tp aku xkn camni jee..aku hrp sngx..p'knlan kita mampu memberi kebaikan kpd kite sume...
masa mlm 2 ingt x kite kena wt 20 gadget..sume kite merungut.,.tp kite wat kn..
pas2 esok nyer kite xlaa dpt no tercorok..ok laaa..kn2..best sngt msa 2..
tp aku nk sngt berbual nga korang..tp aku xtau ape bnda yg sesuai ape topik yg sesuai aku borak nga korang....
aku just tngk je korang berbual..sb aku rasa t'pinggir sngx..
dah laa msuk lewat..apeeedaaaa...
pas knl korang 3hari 2mlm...u all the best sngt...
ingt x msa kite msak same2..pas2 kite wt gadget same2..(walaupun aku tngk jee..)..
sorry aku kekok sngt nga korang,...
sorry sngt..korang best sngt..maaf kan aku kay..
ingt x masa tuh,.aku bru nk knl nama korang.. msa 2 laa kite wat ice breaking..
aku ingt lg... berlatarkan hutan..bercahayakan ugggun api..kite same2 cube utk kenal antara satu sme lain..ingt lg x...
best sngt..
kenangan kite bersama..
penat lelah korang..
n aku ingt lg..aku x pernah pom wt benda yg membantu korang..
i luv you all.. n maafkan aku..maafkan aku..maafkan aku...(bnyk benda nk citer sampai melalut xtau laa smpai x ec y nk diluahkan..ayyyooooiiiioooo...iiiiii..
miss u..



0 comments:

Post a Comment