Wednesday, June 8, 2011

The red warriors~ c4bulan~

11 jun 2011..final liga super diantara the red warriors nga Terengganu..perlawanan antara kedua2 negeri diharap menyebelahi Kelantan..pasukan favourite musim ini..agak2 kan aku sokong pasukan ane??hehe…offkkorozzz laaa my red warriors..aku anak jati Kelantan..n tambah2 kelantan menunjukkan persembahan yg memberangsangkan sejak akhir2 ini..sb 2 laa aku sokong Kelantan..memang cam2 arrr..time pasukan 2 membanggakan..beria2 semua owg sokong pasukan 2..sume benda yg ader kaitan nga pasukan itu dibelinya…tp ble pasukan 2 kurang menyerlah..sumpah seranah laa diberikan..aku xckp kat sape2 okey…n xsume cam2..ader sesetengah jee yg ader perasaan setia..aku bukan citer owg lain..that is me..aku laa cam g2..aku suka bola sepak sejak kecil2 g..time ader jeee perlawanan bola yg disiarkan..aku antara penonton setia..mst korang ckp aku xlaaa setia sngt kan3 coz x g beli tiket n tngk kat stadium..okey aku citerrr..dlm family aku, sebenarnya aku seorg jee yg agak taksub bola sepak..so jelas menunjukkan ayah aku..memang xsuka bola sepak..n adik aku yg lelaki lak..suam2 kuku jeee…ader ketika aku agak tertekan coz adik aku tngk channel lain..dier xbg aku tngk bola..so jelas sngt2 menunjukkan ayah n adik aku xbrape suke bola sepak..bah kan mak n adik-brdik aku yg pompuan..lg laaa..so terjawab sudah nape aku tngk perlawanan bola sepak kat umah jeee tp bukan kat stadium..hehe…
malas nk citer panjang lebar..i just want to say...kelantan juara 11 jun 2011 Piala FA Malaysia~ berehhhh....

0 comments:

Post a Comment