Monday, November 12, 2012

memories of cenderawasih

Hari aku ase nk citer setiap seorang kwn aku masa pratikum.. Dah xde keja lain nk buat sepanjang cuti nie so gini la kehidupan aku Menggali setiap kenangan yg tersemat dalam otak nie., orang yg first aku rindu n sentiasa mengganggu idup aku coz selalu je muncul dlm otak aku nga senyum suci dia ofcoz si mek sha,aku panggil dia mek sha..org yg paling rapat nga aku dr jun hngga oktober, benda yg aku xleh nk lupa sekali nga mek sha sb dia sngt laa suci, innocent sngt.. Aku bleh geng nga sha sb dia sombong..dia baik sangat.. Sume benda yang aku citer kat dia mst dngn senang dia terima n percaya kat citer aku.. Kadang2 aku ase sha nie sdkt lurus tp luruh yg sngt comel..disbkn dia mcm g2 aku nga sha selalu jee main mentor nga protege..dickp dia nk jd macam aku yg ckp bnyk.. N heppening.. Tp kalo dia tau aku sebenarnya yg nk tiru dia..ckp ble perlu je..n x over mcm skrg yg ckp bnyk, menyanyi sesuka ati xkira tmpt.. Xmalu lansung..so ak jdkan sha mentor aku dlm diam.. Walau dia bising nk jdkan aku mentor sb dia nk ilangkan sifat malu dia..ermm pnjang plak cter pasal sha..satu entri khas utk dia jee.. Okey kenangan yg paling terindah aku xleh lupa nga sha ble aku gaduh nga dia..masa main boling kte org krisis kat seminggu ble aku xnak ckp nga sya,sb terasa nga dia..terlampau guna ilmu yg aku ajar..dah terover,dah laa xnak cter sume pasal kenangan 2..biar aku simpan sume.. Tp yg pasti aku rindu sangat nga sha saat dan ketika ini..miss u sha..

0 comments:

Post a Comment