Tuesday, October 16, 2012

bersamamu senang selalu

minggu nie last aku pratikum kat smkc..aku xtau nk describe perasaan aku sekarang samada happy or sedih..saat2 akhir nak habiskan sisa2 terindah yg ada kat smkc..aku hanya bersendirian mencari saat detik2 terindah yg akan aku selit dalam memori ini...16 minggu aku kat sini terasa kejap sangat w/pun masa mula2 nk dtng sini aku ase lame nyer 16minggu..tp bila sampai sini jee aku dah boleh sesuaikan diri kadang2 ase best gak..yang paling best sepanjang aku pratikum sb aku dapat ramai member..11org member baru nga macam2 perangai tambah meriah kehidupan aku..corak hidup yg sngt2 ceria...setiap hari ketawa bersama..menangis bersama..bergaduh bersama..segala2nya bersama..

yes aku duk sini bukan saja2 buang masa enjoy nga member2 baru tp aku ade benda lain yg gih penting..menjadi seorang guru yang akan menabur ilmu yang xbrape nk ade kat bdk2 yg comel2 n kiutmiuttt...klo nk citer pasal student xcukup satu entri..panjang sngt..n bila jeee sebut sal student aku yng comel2 hot2 swettmuittt 2 penat jee ase kepala aku nieh.,.berat jeee kepala nie bila sebut sal diorang..w/pun aku just guru pelatih tp kiteorg kena mengajar bdk2 nieh mcm cikgu2 diorng klo x kesian laaa kat diorang dtng sekolah nk blaja tp aku lak masuk melepakkk jeee...xmau3 xbaik..(w/pun pernah jee buat benda 2)...keh3...

ase sayang sngt nak kuar dr sekolah nieh..ase nk nangis jeee...tp bila ingt jeee bdk2 yg xpernah nak dngr cakap..degil macam ape jee..xsabar jee aku nk kuar dr sekolah nieh..tp bile kira jd cikgu..dia mcm ade spirit yang wat kita jadi new person..masuk jeee kelas xtau nape mst ade something spirit yg wat kita tngk bdk2 yg comel3 miuttt3 kita ase nak ajar diaorg sampai pandai..sampai jd mcm aku w/pun aku xlaa bleh wat role model sngt ...kadang2 kita akan marah gak sb diorg degil tapi dlm hati kita satu jee nk wat diorang jd someone..semangat seorang cikgu yg bersemi dalam jiwa aku nieh xkan padam..aku akan sentiasa berusaha hope jd the best teacher...yes..

sepanjang aku kat sini banyak kenangan terindah...
aku akan sentiasa ingat kenangan tu sampai bila2..
so aku abadikan kat sini..
semoga saat aku rindukan kenangan bersama
disinilah tempatku mengulit kembali kenangan kita...

4bulan disini pelbagai memori..
menangis ketawa menjadi menjadi memori abadi..
untuk kita sampai akhir nanti..
kaulah yang terindah saatku disini...
                                                                                                  indahsinarmentari SMKC

0 comments:

Post a Comment