Monday, October 8, 2012

bermain-main

dah dekat 3 bulan berpratikum sebagai seorang guru sangat memenatkan..macam2 benda nk kena hadapi..dari student yang nakal sampailah nga cikgu-cikgu kat sekolah yang aku pratikum..dah 3 bulan pratikum kat sekolah nieh macam2 masalah..new story yg masih segar sepanjang duk kat sekolah nieh kena marah kat orang atas..perkara biasa sebagai guru junior mst macam2 masalah..minggu nie aku sngt2 laa sibuk..nk kena observe nga lecturer lg..nk kena wat persiapan nk sambut kemerdekaan lg..sangat2 bz...so nga emosi aku yg xstabil pikir masalah yg xtau mane satu aku nk dahulukan..wat aku jd xtentu arah..okey yg aku ase nak jeee kuar dr sekolah nie bila sume benda aku wat xpernah nk dihargai..aku bukan gilerr penghargaan sngt at least bg laa sikit kata2 peransang..nieh tambah wat aku jd xikhlas jeee wat keja kat sekolah nie..bosan tau x?? okey ari tuh aku sngt laaa sibuk nga benda2 yg wat aku jd separuh bernyawa..petang tuh aku kena cat pentas kat tapak perhimpunan sekolah..sume geng2 aku 12 orang.,,pg tuh baru jeee selesai di observe..petang 2 jd buruh kasar..tp xkisah pun aku suka wat keja2 yg jarang2 sekali aku wat...tp yang aku sakit aty berulam jantung sngt bile org yg xtau ape2..memadai2 g tuduh kteorg bermain2...cat xseberapa tp bermain jeee banyak..aku sabar jee dngr kata2 pedas ingt kau sapa bukan nk terima kasih tp sempat agh g komen2...panas jeee kepala..kau nga bdk2 lelaki boleh pulak baik2 siap puji lg..nga kteorg pompuan..sesedap mulut jeeee..memfitnah..panas jeee kepala bila dngr ayat yg kuar dr mulut kau..tau laa kau tuh org atas tp tolong laaaa jaga cikit mulut..aku dr yg ikhlas wat keja jd xikhlas..tau x???ngerti gak..aku boring dah nga org2 macam ko yg selalu pilih kasih..xsuka..okey blik jeee ari tuh aku cuba jeee tenangkan otak aku jd stabil balik,..so esok aku xkisah dah  nga kata2 ko..

0 comments:

Post a Comment