Friday, February 24, 2012

SUDAH LAMA TIDAK BLOGGING~

mungkin kesibukan sebagai seorang student menghalang untuk aku blogging..tapi hari ini tangan ini terasa begitu gatal sekali untuk menaip dipapan kekunci ini...dengan pantas kata2 dilakarkan di hadapan mata.. mungkin agar  tidak selesai juga pada awalnya aku sudah mula akan function setiap perkara yang ader dlm blog ini..perasaan rindu ini aku lepas dengan menulis entri ini..aku tidak boleh menulis panjang hari ini mungkin entri ini sajalah yang melepaskan kerinduan ini..panggilan kesibukan aku membataskan aku untuk mencoretkan sedikit dari lakaran hidupan kini..hidupku seperti biasa tidak banyak berubah masih meniti kancah kehidupan sebagai seoramg pelajar, anak, dah hamba kepada sang pencipta..mlm juga mencemburui aku untuk terus melayan memori sepanjang hidupku yang telah lama tidak diluahkan disini..mata makin sepet..setakat ini sajalah pertemuan ku dengan mu..bye..bye..insyaallah dipertemukan jika aku masih mampu untuk menulis...

0 comments:

Post a Comment