Wednesday, February 9, 2011

kapan????????


aku xtau sejak bile air mata jernih menjadi teman setia ku... tp2 ary mst aku nk nangis..xtau apesal..
masaalah..masalah..n masalah.. tp aku terpkir gak, org lain pom ade mslh gak..lg teruk dr aku..
nape aku x pernah nk bersyukur..
nama pom kehidupan..mst laaa ade masalah..
tp time aku ade masalah pasti nyer air mata jernih ini yg menjadi teman setia..
masalah keluarga... ade arrr..tp x laaa berat sngt..biasa2 je..tp nape aku sedih g...
member2..ok laaaa...no problem..tp tetap juga mutiara jernih mengalir membasahi pipi..
aku sensitif kot..2 pasal senang sngt nangis...
aku perlukan senyuman seindah suria pg..
m'ceriakan sekeliling...
tp kapan..
skrg...
aku...
hppy..
tersenyum...
seceria yg mungkin..
gedik,...
tp hati ini masih menyimpan seribu kesedihan..
mak..ayah..
dieorg ok je nga aku..
mungkin aku x pernah nk bersyukur
aku perlu menikmati kehidupan ini....
pkir postif..
selalu senyum..
jangan laaa suke tertekan nga sekeliling..
myb nga cara 2 aku mampu menjadi seorang yg mampu menceriakan org disekeliling ku...
sedih.. kau pergi dr ku..
gembira..dampingi laaahh diriku...

tiq..muuuuuaaaahhhhhh

2 comments:

Anonymous said...

xsoh dk cdih2 la tqah wei..xdop mkne pn..tp lu xleh tehe sgt..tiok la..tu jh senjata ore pue nk lps tension..nk baloh mls cai pasal..hihi..biar kte yg memendam pilu sendirian..rukia batrisya

indah sinar mentari said...

THANKS RUKIA BATRISYA..LOVE U..

Post a Comment