Friday, February 5, 2010

KeRiNdUaN.......

sayu malam membuatkan aku menggamit kenangan,
merasai kerinduan
dikala diri keseorangan dibelenggu kesepian...

rindu....
mengggangu jiwaku....
mengimbau memori silamku....
mengulit seribu kenanganku....

aku rindu.....
rindu pada kenangan silam.....
rindu kepada deruan ombak, yang sering berbual denganku....
rindu kepada lambaian daun yang sering berbisik sayu padaku....

kerinduan ini
melumpuhkanku....
melemahkanku.....
menyedihkanku...

aku sayang kamu....tp kamu di mana....aku meninggalkanmu tanpa berita....
kau langsung tidak memanggilku di kala aku jauh meninggalkanmu...
kau membiarkan aku pergi....
hanya titisan air matamu mengiringiku....
tanpa bicara...kau biarkan aku terus pergi...
tanpa bisik sayu...kau biarkan aku meninggalkanmu....

aku rindu kamu.....
jiwaku meronta rindu padamu....
hatiku menahan rinduku padamu....
mataku menangis rindu padamu....

mengapa kau terus membiarkan aku berada dalam kerinduan....
mengapa kau sanggup melihat aku menangis kerinduan....

sepiku memanggil namamu....
tangisku memanggil namamu...
piluku meronta menyebut namamu...
gelisahku meronta menyebut namamu...

aku rindu padamu...
jemputlah aku....

aku rindu padamu...
ambillah aku....

lepaskanlah kerinduanku ini padamu.....
aku sudah tidak tertahan lagi menanggung kerinduan ini....
hanya engkau pengubat rinduku....

kekasih ku tulis nama mu
di dalam diari hatiku.. aku rindu padamu...













0 comments:

Post a Comment